• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
Την αξιοποίηση της παλιάς γέφυρας του ΟΣΕ προτείνει η παράταξη Παπακωνσταντίνου ως προσωρινή λύση για τον αποκλεισμό της Φιλαδέλφειας.

Ρεπορτάζ και βίντεο του "Τροχού", 21-4-2015.

Την πρότασή του για αξιοποίηση της παλιάς γέφυρας του ΟΣΕ στον Γαλλικό σαν μια προσωρινή λύση του πλημμυρικού αποκλεισμού της Ν. Φιλαδέλφειας, παρουσίασε χθες βράδυ στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ-ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ», Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Μετά την εισαγωγή του Γ.  Παπακωνσταντίνου, παρουσίασαν την προμελέτη της πρότασης ο πολιτικός μηχανικός και δημοτικός σύμβουλος Ευάγγελος Κανταρτζής και η αρχιτέκτονας κα Στέλλα Γεωργιάδου (στα παραπάνω βίντεο η πρόταση παρουσιάζεται αναλυτικά).

Συγκεκριμένα:
Χαρακτηριστικά παλιάς γέφυρας ΟΣΕ:
Συνολική απόσταση έως τον οικισμό max: 1500μ.
Μήκος γέφυρας ~150μ.
Πλάτος ~5,5μ.
Καθαρό πλάτος 4,58μ.
Η παλιά γέφυρα του ΟΣΕ είναι μια στατικά ισχυρή κατασκευή σε μεγάλο ύψος από την κοίτη του ποταμού
Η διέλευση των οχημάτων μπορεί να γίνεται με μια λωρίδα κυκλοφορίας, εναλλάξ, με ρύθμιση από σηματοδότες

Η ύπαρξη υποδομής
α) παλιά γέφυρα ΟΣΕ
β) παλιές σιδηροδρομικές γραμμές που οδηγούν στην είσοδο του οικισμού
συνεπάγεται μείωση κόστους επέμβασης

Δημιουργία κυκλικού κόμβου αλλαγής πορείας επί της Ε.Ο. Θεσ/νίκης- Κιλκίς
α) ενισχύεται η ασφάλεια των διερχόμενων οχημάτων (πρόκειται για ένα σημείο όπου έχουν γίνει πολλά ατυχήματα)
β) δεν διακόπτεται η ροή της κυκλοφορίας

Απαιτούμενη κατασκευή:
-χάραξη (σχεδόν υπάρχει)
-ασφαλτόστρωση


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ-ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ

ανέρχεται στο ποσό των 200.000€

Μπορεί να εξασφαλιστεί

α) για άμεση επέμβαση: από την έκπτωση του μειοδοτικού διαγωνισμού οδοποιίας στις 21/4/2015 (μετά από αναβολή).
Το αρχικό κόστος του ανέρχεται στο 1.000.000€.
Οι εκπτώσεις που είθισται να δίνονται σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι τις τάξης του 40% – 50%

β) με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κ.Μ.


ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Προώθηση της νέας πρότασης στην δημοτική αρχή για έλεγχο-αποδοχή- και υλοποίηση αυτής με χρόνο αποπεράτωσης έργου όχι περισσότερο των 3 μηνών.

Τι γίνεται μετά:
Μετά την αποπεράτωση της μελέτης και κατασκευής της νέας γέφυρας, η προσωρινή σύνδεση που προτείνουμε μπορεί να παραμείνει:
•    ως διαδρομή για τους πεζούς
•    ποδηλατόδρομος
•    ή αγροτικός δρόμος.
με μεγαλύτερο όφελος την επιβράδυνση των οχημάτων και οδήγηση με ασφάλεια σε σύγκριση  με την επικίνδυνη στροφή που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο της Ε. Ο. Θεσσαλονίκης – Κιλκίς.
Έτσι ώστε να μην πάει χαμένο οποιοδήποτε κόστος δαπανηθεί.

και η παρουσίαση τελειώνει ως εξής:
Αν και ανήκουμε στην αντιπολίτευση ελπίζουμε η δημοτική αρχή να λειτουργήσει υπεράνω οποιασδήποτε πολιτικής σκοπιμότητας και με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών, αρχές που πρέσβευε προεκλογικά.
Εμείς ο συνδυασμός Δύναμη Δημιουργίας και με τις επιτροπές που έχουμε δημιουργήσει πάντα θα προτείνουμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα που μας απασχολούν.