• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
ΣΤΑ ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΕΦΥΡΕΣ.

Επιστολή του Νίκου Τόλη, 23-4-2015.

Όταν έγραψα “Η ΓΕΦΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΕΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ” προφανώς κάποιοι δεν το κατάλαβαν.

Οι “μικρές στενές προσωπικές γέφυρες” είναι ένα μεταφορικό σχήμα με το οποίο ήθελα να επισημάνω πως τα τεχνικά έργα (ακόμα κι αυτά των υποδομών) μπαίνουν κάτω από ένα πλέγμα προσωπικών σχέσεων και μικρού πολιτικού συμφέροντος.

Έτσι αντί να γίνει πραγματικός σοβαρός έλεγχος από την πλευρά Γαβότση - Παπακωνσταντίνου (και να αρθούν αν γίνεται τα τεχνικά και νομικά σήμερα προβλήματα) στην υπάρχουσα κατασκευή της ημιτελούς γέφυρας, υπό νομική εκκρεμότητα πλέον, ανοίγουν τα γαριδάκια, τραβούν από μέσα τις ιδέες τους και αλλοίμονο σε εμάς τους κατοίκους της Ν.Φιλαδέλφειας.

Η πρόταση λοιπόν Γαβότση - Παπακωνσταντίνου να χρησιμοποιηθεί η παλιά μεταλλική γέφυρα του ΟΣΕ, και μετά 2km δρόμος είναι μια τέτοια ιδέα (η "λύση" της παλιάς γέφυρας του ΟΣΕ αναφέρθηκε από τον αντιδήμαρχο Ιωσηφίδη στο TV 100, πριν την παρουσιάσει ο Παπακωνσταντίνου).

ΙΔΕΑ - ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ

Ιδέα που στηρίζεται σε μια πολιτικάντικη αντίληψη, αφενός για να μην εκτεθούν ότι δεν έχουν προτάσεις, αφετέρου να κλείσουν όπως - όπως το θέμα αφού χρήματα δεν υπάρχουν. Μπορούν να βρουν όμως 200.000 ευρώ, τόσο κοστολογήθηκαν οι ευφυείς ιδέες τους. Πώς γίνεται αυτό;

Προτάσεις που μας πάνε πίσω στη δεκαετία του ΄50 και βάλε. Όταν η χώρα έπρεπε να οικοδομηθεί άρον-άρον. Όμως τότε τα δεδομένα ήταν άλλα. Κυκλοφορούσαν κυρίως κάρα με ζώα.

Χωρίς να κάνουν σοβαρό έλεγχο στην υπάρχουσα ημιτελή γέφυρα. Γιατί άραγε;

Χωρίς να κάνουν αυτοψία στα βάθρα αλλά και στα μεταλλικά πλαίσια της γέφυρας ΟΣΕ που έχουν εγκαταληφθεί εδώ και δεκαετίες. Γιατί άραγε;

Χωρίς να κάνουν μια υποτυπώδη διέλευση από την παλιά γραμμή ΟΣΕ, για να διαπιστώσουν την υψομετρική διαφορά με την νέα γραμμή, και ότι δρόμος δεν προκύπτει καθόλου εύκολα. Γιατί άραγε;

Χωρίς να υπολογίσουν το ήδη βεβαρημένο οδικό τμήμα Πεντάλοφος - Φιλαδέλφεια με τόσες στροφές προτείνουν ένα κόμβο τύπου “παπιόν”. Ξεχνούν ή δεν ξέρουν ότι άλλο πράγμα οι γραμμές στο χαρτί και άλλο πράγμα ο αληθινός δρόμος. Γιατί άραγε;

Και πολλά άλλα ακόμη σημεία που τα θεωρώ ανάξια σχολιασμού περιλαμβάνει αυτή η πρόταση που στόχο έχει να μας αποπροσανατολίσει. Γιατί άραγε;

Όταν αυτές οι ερωτήσεις γίνονται από προσωπικό ενδιαφέρον, φανταστείτε τι μπορεί να ρωτήσει κάποιος πολιτικός μηχανικός (εννοείται σοβαρός).

Υ.Γ.

Στο σχετικό βίντεο της πρότασης αναφέρεται συχνά ο όρος οχετός, τόσο για την παλιά διάβαση (φράγμα με σωλήνες εκτόνωσης) όσο και για την ημιτελή. Προφανώς υπάρχει σύγχυση.

Οχετός είναι εκείνη η κατασκευή μεγάλου μήκους (είτε κυκλικής είτε τετραγωνικής διατομής) που δέχεται ακάθαρτα λύματα και για αυτό συνήθως (προηγμένες χώρες) είναι υπόγεια. Εξ άλλου και η έκφραση “οχετός το στοματάκι σου” συνδέεται με τα λύματα ως προυπόθεση.

Στη περίπτωση μας όμως πρόκειται για τον αρχαίο ποταμό Εχέδωρο.

ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΟΣ

ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ 22-4-2015