• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
Δημόσιος φορέας χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτών θα αναλάβει τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Αναδημοσίευση από thestival, 14-1-2017.

Δύο δημόσιοι φορείς αστικών συγκοινωνιών, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτών, πρόκειται τα λειτουργήσουν στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το σχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, το οποίο παρουσίασε σήμερα στους δημάρχους ο αρμόδιος Υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης. Στις δηλώσεις που ακολούθησαν μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο του δήμου Κορδελιού- Ευόσμου, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι βρέθηκε "κοινός τόπος" με τους δημάρχους κατά την παρουσίαση των προθέσεων του υπουργείου.

"Στόχος μας είναι να γίνουν δύο δημόσιοι φορείς για τις αστικές συγκοινωνίες. Ο ένας θα είναι φορέας σχεδιασμού κι ελέγχου και ο ένας φορέας λειτουργίας. Θέλουμε την ενεργή συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στον φορέα και φυσικά στον σχεδιασμό" τόνισε.

Ο Υπουργός Μεταφορών δεσμεύτηκε για μια σειρά ζητημάτων που έθεσαν οι δήμαρχοι, μεταξύ των οποίων το να μη χαθεί ούτε μια θέση εργασίας από το προσωπικό που εργάζεται σήμερα στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών και το να μη αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου.

Ερωτηθείς για το αν θα καταγγελθεί η σύμβαση του δημοσίου με τον ΟΑΣΘ, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι αυτό είναι ένα διαφορετικό θέμα κι ότι "ίσως και να μην υπάρχει λόγος να γίνει αυτό". Σχετικά με την κοινοτική οδηγία που επιτρέπει την απελευθέρωση των μεταφορών το 2019, ο Υπουργός σημείωσε ότι μπορεί ο Οργανισμός να σταματήσει να εκτελεί μεταφορικό έργο και νωρίτερα. "Δεσμεύτηκα σύντομα να αποστείλω στους δημάρχους και κείμενα για το νομοθετικό έργο που θα ακολουθήσει" συμπλήρωσε ο Χρήστος Σπίρτζης. Τόνισε δε ότι ο νέος φορέας, ο οποίος "θα αναλάβει και τις τοπικές αστικές μεταφορές, με δικό του στόλο" θα πρέπει να ξεκινήσει τη λειτουργία του εντός του 2019.